Kompletne szkolenie Google Analytics 4 spersonalizowane dla Twojej firmy.
Kompletne szkolenie Google Analytics 4 spersonalizowane dla Twojej firmy.
Jeśli pracujesz w szeroko pojętym digitalu, potrzebujesz opartej o dane wiedzy na temat swoich najcenniejszych użytkowników, co skłania ich do konwersji na stronie, co ich angażuje i jak sprawić by było ich więcej. Google Analytics 4 to nowe podejście do danych skoncentrowane właśnie na użytkowniku, a nasze szkolenie pozwoli Ci poznać to narzędzie.
Jak działamy?
Szkolenie dopasowane do potrzeb organizacji
Przed szkoleniem ustalamy priorytety i grupę docelową. Szkolenie dopasowujemy według potrzeb, aby kłaść nacisk na część techniczną (np. implementację zdarzeń przez Google tag manager) lub część marketingową (np. analiza zebranych danych.
Praktyczne zajęcia
Szkolenie realizujemy na realnym środowisku sklepu internetowego, gdzie wdrażamy nowe zdarzenia i implementujemy Google Analytics 4 od podstaw. Oczywiście całe szkolenie możemy poprowadzić na Twojej usłudze. Teoria wymieszana jest z zadaniami praktycznymi, żeby utrwalić wiedzę a po szkoleniu każdy sam potrafił obsłużyć interfejs GA4
Doświadczenie
Mamy za sobą przeszkolonych ponad 300 osób ze średnią oceną na poziomie 4.9/5. Firmy cenią to, że po szkoleniu rozumieją dane i na ich podstawie są w stanie podejmować dobre decyzje biznesowe.
Wsparcie po szkoleniu
W ramach szkolenia zapewniamy dodatkowe wsparcie po szkoleniu, które jest do wykorzystania przez 365 dni od szkolenia w wymiarze czasowym maksymalnie 3 godzin roboczych.
Jak działamy?
Szkolenie dopasowane do potrzeb organizacji
Przed szkoleniem ustalamy priorytety i grupę docelową. Szkolenie dopasowujemy według potrzeb, aby kłaść nacisk na część techniczną (np. implementację zdarzeń przez Google tag manager) lub część marketingową (np. analiza zebranych danych.
Praktyczne zajęcia
Szkolenie realizujemy na realnym środowisku sklepu internetowego, gdzie wdrażamy nowe zdarzenia i implementujemy Google Analytics 4 od podstaw. Oczywiście całe szkolenie możemy poprowadzić na Twojej usłudze. Teoria wymieszana jest z zadaniami praktycznymi, żeby utrwalić wiedzę a po szkoleniu każdy sam potrafił obsłużyć interfejs GA4
Doświadczenie
Mamy za sobą przeszkolonych ponad 300 osób ze średnią oceną na poziomie 4.9/5. Firmy cenią to, że po szkoleniu rozumieją dane i na ich podstawie są w stanie podejmować dobre decyzje biznesowe.
Wsparcie po szkoleniu
W ramach szkolenia zapewniamy dodatkowe wsparcie po szkoleniu, które jest do wykorzystania przez 365 dni od szkolenia w wymiarze czasowym maksymalnie 3 godzin roboczych.
Wprowadzenie do Google Analytics 4
Podczas naszego szkolenia dowiesz się dokładnie co oznacza Google Analytics 4: dlaczego i kiedy zostało stworzone, jak identyfikuje użytkowników, jak wygląda struktura konta
Różnice między GA4 a GA Universal
Wspólnie przejdziemy przez interfejs Google Analytics 4 i porównamy wszystkie dane i metryki z jego poprzednikiem, tak aby dokładnie rozumieć różnice na dwóch różnych usługach.
Zdarzenia i parametry w GA4
Wytłumaczymy Ci jak GA 4 zbiera dane o użytkownikach oraz zdarzeniach. Dowiesz się dlaczego zdarzenie jest teraz najważniejszą metryką i w jaki nowy sposób jest teraz opisane. Omówimy zdarzenia standardowe zaproponowane przez Google ale wyjaśnimy też w jaki sposób tworzyć zdarzenia niestandardowe.
Konfiguracja usługi GA4
Stworzymy usługę GA4 od samego początku a także skonfigurujemy i wdrożymy za pomocą Google Tag Managera kod śledzący Google Analytics 4.
Eksploracja i raporty standardowe
Przejdziemy przez wszystkie najważniejsze raporty standardowe, a także nauczymy się personalizować bibliotekę raportów. Nauczymy Cię korzystać z serca GA4 czyli sekcji eksploracja, dzięki czemu sam będziesz budował raporty odpowiadające na Twoje potrzeby
Atrybucja i konwersje
Dowiesz się na czym polega istota konwersji w GA4, a także sam taką skonfigurujesz. Następnie dowiesz się jak weryfikować najskuteczniejsze źródła ruchu oraz na czym polegają dostępne modele atrybucji i jak z nich korzystać.
Segmentowanie i tworzenie list odbiorców
Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć segmenty oraz raporty niestandardowe w GA 4. Będziesz je tworzył sam z pomocą prowadzących szkolenie. Segmenty są niezbędnym elementem w remarketingu. GA4 pozwola na lepszy remarketing użytkowników korzystających z aplikacji i WWW jednocześnie.
Automatyzacja raportowania
Znając już możliwości GA4 oraz najważniejsze wymiary i metryki, na sam koniec pokażemy Ci jak zbudować automatyczny raport w looker studio wykorzystujący właśnie te dane
Prowadzący szkolenie
Adam Brzostek
Co-founder, Web analytics expert
Współzałożyciel i jeden z liderów naszego zespołu. Posiada 10 letnie doświadczenie w analityce internetowej pracując po stronie klienta oraz po stronie obsługi przy projektach polskich oraz międzynarodowych. Specjalizuje się w optymalizacji ścieżki konwersji oraz łączeniu danych z różnych systemów takich jak Google Analytics, CRM czy systemy reklamowe.
Rafał Piszczatowski
Co-founder, Web analytics expert
Współzałożyciel Bettersteps. W analityce internetowej od 2017 roku.
Specjalista z obszarów Consent Mode, Google Tag Managera, Google Analytics 4 i upraszczaniu decyzji biznesowych na podstawie danych.
Entuzjasta dzielenie się wiedzą i kultywowania analityki w dużych organizacjach.