Kompletne szkolenie Google Analytics 4 spersonalizowane dla Twojej firmy.

szkolenie google analytics 4

Kompletne szkolenie Google Analytics 4 spersonalizowane dla Twojej firmy.

Jeśli pracujesz w szeroko pojętym digitalu, potrzebujesz opartej o dane wiedzy na temat swoich najcenniejszych użytkowników, co skłania ich do konwersji na stronie, co ich angażuje i jak sprawić by było ich więcej. Google Analytics 4 to nowe podejście do danych skoncentrowane właśnie na użytkowniku, a nasze szkolenie pozwoli Ci poznać to narzędzie.

Jak działamy?

Szkolenie dopasowane do potrzeb organizacji

Przed szkoleniem ustalamy priorytety i grupę docelową. Szkolenie dopasowujemy według potrzeb, aby kłaść nacisk na część techniczną (np. implementację zdarzeń przez Google tag manager) lub część marketingową (np. analiza zebranych danych.

Praktyczne zajęcia

Szkolenie realizujemy na realnym środowisku sklepu internetowego, gdzie wdrażamy nowe zdarzenia i implementujemy Google Analytics 4 od podstaw. Oczywiście całe szkolenie możemy poprowadzić na Twojej usłudze. Teoria wymieszana jest z zadaniami praktycznymi, żeby utrwalić wiedzę a po szkoleniu każdy sam potrafił obsłużyć interfejs GA4

Doświadczenie

Mamy za sobą przeszkolonych ponad 300 osób ze średnią oceną na poziomie 4.9/5. Firmy cenią to, że po szkoleniu rozumieją dane i na ich podstawie są w stanie podejmować dobre decyzje biznesowe.

Wsparcie po szkoleniu

W ramach szkolenia zapewniamy dodatkowe wsparcie po szkoleniu, które jest do wykorzystania przez 365 dni od szkolenia w wymiarze czasowym maksymalnie 3 godzin roboczych.

Nasze narzędzia
big query
google analytics
google tag manager
looker studio
google ads
Firebase
big query
google analytics
google tag manager
looker studio
google ads
Firebase

Wprowadzenie do Google Analytics 4

Podczas naszego szkolenia dowiesz się dokładnie co oznacza Google Analytics 4: dlaczego i kiedy zostało stworzone, jak identyfikuje użytkowników, jak wygląda struktura konta

Różnice między GA4 a GA Universal

Wspólnie przejdziemy przez interfejs Google Analytics 4 i porównamy wszystkie dane i metryki z jego poprzednikiem, tak aby dokładnie rozumieć różnice na dwóch różnych usługach.

Zdarzenia i parametry w GA4

Wytłumaczymy Ci jak GA 4 zbiera dane o użytkownikach oraz zdarzeniach. Dowiesz się dlaczego zdarzenie jest teraz najważniejszą metryką i w jaki nowy sposób jest teraz opisane. Omówimy zdarzenia standardowe zaproponowane przez Google ale wyjaśnimy też w jaki sposób tworzyć zdarzenia niestandardowe.

Konfiguracja usługi GA4

Stworzymy usługę GA4 od samego początku a także skonfigurujemy i wdrożymy za pomocą Google Tag Managera kod śledzący Google Analytics 4.

certyfikat google analytics
certyfikat google ads

Eksploracja i raporty standardowe

Przejdziemy przez wszystkie najważniejsze raporty standardowe, a także nauczymy się personalizować bibliotekę raportów. Nauczymy Cię korzystać z serca GA4 czyli sekcji eksploracja, dzięki czemu sam będziesz budował raporty odpowiadające na Twoje potrzeby

Atrybucja i konwersje

Dowiesz się na czym polega istota konwersji w GA4, a także sam taką skonfigurujesz. Następnie dowiesz się jak weryfikować najskuteczniejsze źródła ruchu oraz na czym polegają dostępne modele atrybucji i jak z nich korzystać.

Segmentowanie i tworzenie list odbiorców

Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć segmenty oraz raporty niestandardowe w GA 4. Będziesz je tworzył sam z pomocą prowadzących szkolenie. Segmenty są niezbędnym elementem w remarketingu. GA4 pozwola na lepszy remarketing użytkowników korzystających z aplikacji i WWW jednocześnie.

Automatyzacja raportowania

Znając już możliwości GA4 oraz najważniejsze wymiary i metryki, na sam koniec pokażemy Ci jak zbudować automatyczny raport w looker studio wykorzystujący właśnie te dane

Zaufali nam
1
2
3
5
6
7
8
9
10
10
tvp
1
2
3
5
6
7
8
9
10
10
tvp

Prowadzący szkolenie

Adam Brzostek

Adam Brzostek

Co-founder, Web analytics expert

Współzałożyciel i jeden z liderów naszego zespołu. Posiada 10 letnie doświadczenie w analityce internetowej pracując po stronie klienta oraz po stronie obsługi przy projektach polskich oraz międzynarodowych. Specjalizuje się w optymalizacji ścieżki konwersji oraz łączeniu danych z różnych systemów takich jak Google Analytics, CRM czy systemy reklamowe.

Rafał Piszczatowski

Rafał Piszczatowski

Co-founder, Web analytics expert

Współzałożyciel Bettersteps. W analityce internetowej od 2017 roku.
Specjalista z obszarów Consent Mode, Google Tag Managera, Google Analytics 4 i upraszczaniu decyzji biznesowych na podstawie danych.
Entuzjasta dzielenie się wiedzą i kultywowania analityki w dużych organizacjach.

Napisz do nas żeby zarezerwować termin

Pozostało znaków:
2000