Poznaj nową wersję Analyticsa od podszewki
Wdróż GA4 na swojej stronie migrując najważniejsze dane z obecnej wersji
Ciągle docierają do Ciebie informacje o GA4 ale nie wiesz dokładnie co to jest i skąd się wzięło. Żaden problem. Podczas naszego szkolenia dowiesz się dokładnie co oznacza Google Analytics 4, dlaczego zostało stworzone oraz od kiedy mamy do czynienia z podejściem do danych jak w Google Analytics 4.
Google Analytics 4 to całkowicie nowe podejści do danych. Wytłumaczymy Ci jak GA 4 zbiera dane o użytkownikach oraz zdarzeniach. Dowiesz się dlaczego zdarzenie jest teraz najważniejszą metryką i w jaki nowy sposób jest teraz opisane. Omówimy zdarzenia standardowe zaproponowane przez Google ale wyjaśnimy też w jaki sposób tworzyć zdarzenia niestandardowe.
Zapewne zastanawia Cię o co chodzi z tą całą rewolucją w danych i czym w zasadzie różni się GA4 od Universal. Spokojnie, nie Ty pierwszy. Na szkoleniu przejdziemy przez wszystkie różnice pomiędzy obydwoma narzędziami i zobaczysz, że jest ich naprawdę sporo. Porównamy plus i minusy obydwu narzędzi
Istnieje duża szansa, że jesteś już użytkownikami Google Analytics w wersji Universal i chciałbyś zacząć używać wersji GA4, ale nie wiesz jak. Nic nie szkodzi. Wspólnie przejdziemy przez cały proces migracji do Google Analytics 4, opowiemy o najlepszych praktykach i o tym czego się przestrzegać.
Podczas spotkania z nami wspólnie przejdziemy przez interfejs Google Analytics 4. Omówimy dostępne podstawowe raporty standardowe pod kątem ich użyteczności względem konkretnych potrzeb biznesowych. Razem wykonamy przygotowane przez nas ćwiczenia na podstawie gotowego zbioru przykładowych danych.
Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć segmenty oraz raporty niestandardowe w GA 4. Będziesz je tworzył sam z pomocą prowadzących szkolenie. Segmenty są niezbędnym elementem w remarketingu. GA4 pozwola na lepszy remarketing użytkowników korzystających z aplikacji i WWW jednocześnie.
Wspólnie stworzymy usługę GA4 od samego początku a także skonfigurujemy i wdrożymy za pomocą Google Tag Managera kod śledzący Google Analytics 4. Również z użyciem GTM zaimplementujemy zbieranie przykładowego zdarzenia standardowego oraz własnego niestandardowego.
Jeżeli specyfika waszego biznesu opiera się o ecommerce zapewne korzystacie z tego modułu już w Universal GA. Na naszym spotkaniu razem wdrożymy ecommerce w GA4 w oparciu o obecną konfiguracje lub całkowicie od nowa. Pokażemy też jak wykorzystać Data Layer enhanced ecommerce stworzony dla Universal.
Zakres jest przykładowy. Szczegółowy plan szkolenia ustalamy indywidualnie w zależności od potrzeb firmy.
Część teoretyczna:
Część praktyczna
Część teoretyczna
Część praktyczna:
Co-Founder
Specjalizuje się w analityce internetowej od ponad 6 lat. Pracuję w pełni na środowisku stworzonym przez Google: Google Analytics, GTM, DataStudio. Dostarczam klientom dane, które pozwalają zrozumieć zachowania potencjalnego klienta oraz ocenić jakość i skuteczność strony.
Zapraszam do śledzenie bloga: https://bettersteps.pl/blog/. Można tam znaleźć moje artykuły na temat wdrożeń narzędzi oraz wykorzystania danych.
Poza pracą miłośnik sportu, a w szczególności squasha oraz długich tras rowerowych.
Co-Founder
Zajmuję się analityką internetową od 7 lat. Swoje doświadczenie zdobywałem w dużych korporacjach: najpierw na rynku krajowym w Orange Polska a obecnie przy projektach międzynarodowych w Sanofi Aventis.
Specjalizuje się w optymalizacji ścieżki konwersji oraz łączeniu danych online z danymi offline. Przy projektowaniu procesów przepływu danych staram się je maksymalnie zautomatyzować, aby końcowy użytkownik mógł skupić się na konkretnych wynikach.
Prywatnie moje pasje to filmy biograficzne, przy których muszę powstrzymywać się od otworzenia Wikipedii, sneakersy oraz rower.
+48 796 393 332
kontakt@bettersteps.pl
Prześlij do nas formularz z informacją o liczbie uczestników szkolenia, a przygotujemy dla Ciebie wycenę ze wszystkimi szczegółami.
Wdrażamy Google Analytics 4 na stronach i w aplikacjach.
Realizujemy skuteczne kampanie marketingowe Ads i Facebook.
Copyright © 2020-2023 Bettersteps.pl