Szkolenie z Google Analytics 4

Całościowe szkolenie z nowego GA4 przygotowane pod Twoją firmę

Część teoretyczna

Poznaj nową wersję Analyticsa od podszewki

Część praktyczna

Wdróż GA4 na swojej stronie migrując najważniejsze dane z obecnej wersji

Zakres szkolenia Google Analytics 4

Część teoretyczna

Czym jest Google Analytics 4?

Ciągle docierają do Ciebie informacje o GA4 ale nie wiesz dokładnie co to jest i skąd się wzięło. Żaden problem. Podczas naszego szkolenia dowiesz się dokładnie co oznacza Google Analytics 4, dlaczego zostało stworzone oraz od kiedy mamy do czynienia z podejściem do danych jak w Google Analytics 4.

#web+app

Struktura danych w GA4

Google Analytics 4 to całkowicie nowe podejści do danych. Wytłumaczymy Ci jak GA 4 zbiera dane o użytkownikach oraz zdarzeniach. Dowiesz się dlaczego zdarzenie jest teraz najważniejszą metryką i w jaki nowy sposób jest teraz opisane. Omówimy zdarzenia standardowe zaproponowane przez Google ale wyjaśnimy też w jaki sposób tworzyć zdarzenia niestandardowe.

#parametry

Google Analytics 4 vs Universal

Zapewne zastanawia Cię o co chodzi z tą całą rewolucją w danych i czym w zasadzie różni się GA4 od Universal. Spokojnie, nie Ty pierwszy. Na szkoleniu przejdziemy przez wszystkie różnice pomiędzy obydwoma narzędziami i zobaczysz, że jest ich naprawdę sporo. Porównamy plus i minusy obydwu narzędzi

#user-centric

Zasady migracji z Universal do GA4

Istnieje duża szansa, że jesteś już użytkownikami Google Analytics w wersji Universal i chciałbyś zacząć używać wersji GA4, ale nie wiesz jak. Nic nie szkodzi. Wspólnie przejdziemy przez cały proces migracji do Google Analytics 4, opowiemy o najlepszych praktykach i o tym czego się przestrzegać.

#migracja

Część praktyczna

Jak korzystać z Google Analytics 4?

Podczas spotkania z nami wspólnie przejdziemy przez interfejs Google Analytics 4. Omówimy dostępne podstawowe raporty standardowe pod kątem ich użyteczności względem konkretnych potrzeb biznesowych. Razem wykonamy przygotowane przez nas ćwiczenia na podstawie gotowego zbioru przykładowych danych.

#interfejs

Segmenty oraz raporty niestadardowe?

Na szkoleniu dowiesz się jak tworzyć segmenty oraz raporty niestandardowe w GA 4. Będziesz je tworzył sam z pomocą prowadzących szkolenie. Segmenty są niezbędnym elementem w remarketingu. GA4 pozwola na lepszy remarketing użytkowników korzystających z aplikacji i WWW jednocześnie.

#segmenty

Jak wdrożyć GA4 oraz otagować zdarzenia?

Wspólnie stworzymy usługę GA4 od samego początku a także skonfigurujemy i wdrożymy za pomocą Google Tag Managera kod śledzący Google Analytics 4. Również z użyciem GTM zaimplementujemy zbieranie przykładowego zdarzenia standardowego oraz własnego niestandardowego.

#gtm

Jak uruchomić moduł ecommerce?

Jeżeli specyfika waszego biznesu opiera się o ecommerce zapewne korzystacie z tego modułu już w Universal GA. Na naszym spotkaniu razem wdrożymy ecommerce w GA4 w oparciu o obecną konfiguracje lub całkowicie od nowa. Pokażemy też jak wykorzystać Data Layer enhanced ecommerce stworzony dla Universal.

#datalayer

Indywidualne podejście do każdej firmy

Praktyczne zajęcia na Twoim koncie

Ponad 150 przeszkolonych osób

Dodatkowe wsparcie po szkoleniu

Przebieg szkolenia

Zakres jest przykładowy. Szczegółowy plan szkolenia ustalamy indywidualnie w zależności od potrzeb firmy.

GA4 – kiedy i dlaczego

GA4 vs Universal

Plusy i minusy GA4

Interfejs narzędzia

Parametry i eventy w GA4

Część praktyczna na komputerach

Część teoretyczna

Wdrożenie GA4 przez GTM

Implementacja tagów zdarzeń GA4 przez GTM

Migracja obecnych tagów

Tworzenie raportów w GA4

Połączenie GA4 z DataStudio i budowa raportu

Regex

+48 796 393 332

kontakt@bettersteps.pl

Zostańmy w kontakcie

Prześlij do nas formularz kontaktowy, a wrócimy z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe.