Strony Internetowe
Cechy dobrej strony internetowej

Przejrzysty układ
Odpowiednia struktura strony to podstawa, aby była czytelna i zrozumiała przez użytkownika, ale także przez roboty Google, które analizują strukturę konta i jej rozkład.

Intuicyjne poruszanie
Nawigacja musi być intuicyjna. Stosujemy zasadę od ogółu do szczegóły, dzięki czemu nowy użytkownik szybko dowiaduje się o głównych informacjach zamieszczonych na stronie.

Responsywność
Sentencja mobile first jest już znana w świecie internetowym od dawna. To żadna nowość, że strona musi być dostosowana na każdy rodzaj urządzenia i być tak samo użyteczna na telefonie, jak i na komputerze.

Szybki kontakt
W każdym momencie na stronie użytkownik powinien mieć możliwość kontaktu z Tobą. Dla firm, gdzie telefon jest głównym kontaktem rekomendujemy rozwiązania z płynnym kontaktem.

Odpowiednia treść
Dobra treść powinna być unikalna i dostosowana pod docelowego odbiorcę. Nie możemy również zapominać o wyszukiwarce i kreować takie treści, które są popularne w internecie.

Wiarygodność
Każdy ceni swoją prywatność, dlatego witryna powinna być zabezpieczona certyfikatem SSL. Zapewnia to zieloną kłódkę w wyszukiwarce. To wiadomość ważna dla klienta i wyszukiwarek, że strona jest bezpieczna.

Gotowa pod SEO
Każda z naszych stron jest przygotowana pod SEO. Ruch organiczny może stanowić nawet 70% ruchu, dlatego witryna musi pojawiać się wysoko w wyszukiwarkach. Pozycjonowanie to oddzielna praca, ale dbamy o to, aby główne słowa kluczowe były widoczne w Google.

Szybkość ładowania
Nikt nie lubi czekać. Jest to na tyle ważny aspekt, że Google uznaje to za jeden z czynników pozycjonowania strony. Wczytywanie strony powinny być zoptymalizowane, a niektóre z elementów nawet usunięte, jeśli są zbyt ciężkie do załadowania.

Możliwość edycji treści
Doskonale wiemy, że zmiany są nieuniknione. Nasze strony są łatwe do edycji przez samego użytkownika. Jeśli zmieni Ci się numer, cennik lub inne elementy będziesz mógł je sam łatwo edytować.
Etapy powstawania strony internetowej
Cennik
Standardowy
-
1 - 4 podstrony
-
responsywna
-
system CMS (WordPress)
-
formularz kontaktowy
-
moduł galerii
-
przygotowana pod SEO
-
cerfyfikat SSL
Optymalny
-
1 - 7 podstron
-
responsywna
-
system CMS (WordPress)
-
formularz kontaktowy
-
moduł galerii
-
przygotowana pod SEO
-
certyfikat SSL
-
szybkie dzwonienie
-
hosting + domena
-
przygotowane klauzule informacyjne (RODO)
Rozbudowany
-
1 - 15 podstron
-
responsywna
-
system CMS (WordPress)
-
rozbudowany formularz kontaktowy
-
moduł galerii
-
przygotowana pod SEO
-
szybkie dzwonienie
-
hosting + domena
-
certyfikat SSL
-
przygotowane klauzule informacyjne (RODO)
-
wdrożenie analityki i automatycznych raportów
-
stworzenie treści
-
moduł bloga
-
1 miesiąc kampanii Google Ads
FAQ
Jest to uzależnione od rozbudowania strony , dostępnych materiałów i ilości obecnych zleceń. Jeśli posiadasz materiały niezbędne do stworzenia strony (logo, treści i zdjęcia związane ze stroną) to czas realizacji zajmuje mniej więcej 14 dni.
Możemy zrobić wszystko za Ciebie. Jest to nawet rekomendowane rozwiązanie, aby zamówić domenę i hosting u odpowiedniego dostawcy. Koszt wolnej domeny i hostingu to około 130 zł rocznie dla stosunkowo niedużego portalu.
Główne opłaty zostały wymienione w cenniku. Do pełnego funkcjonowania strony należy doliczyć opłaty niezależne od naszej pracy i wynikające z utrzymania serwera i domeny. W większości przypadkach jest to około 130zł/rocznie. Pierwszy rok zazwyczaj jest bardzo atrakcyjny i kosztuje około 70zł. Cena jest wliczona w przypadku Pakietu Optymalnego i Rozbudowanego. W przypadku najtańszej opcji trzeba dodać ten koszt, jeśli obecnie nie posiadasz hostingu i domeny.
Nie. Wycena jest oczywiście bezpłatna. Dopiero w momencie akceptacji pełnego kosztorysu i funkcji planowej strony przejdziemy do kwestii finansowych.
W większości przypadków pracujemy i kontaktujemy się online. Jeśli jednak projekt wymaga spotkania jest taka możliwość na terenie Warszawy.