GA4, Google Ad Manager | Segmenty odbiorców Google Analytics 4 dostępne w Google Ad Managerze
GA4, BigQuery| Segmenty odbiorców Google Analytics 4 dostępne w Google Ad Managerze

Uruchamiając tą opcje w BQ utworzy nam się dodatkowa tabla, w której każdy wiersz odpowiadał będzie unikalnemu użytkownikowi zawierająca pole ograniczone do jednego użytkownika, takie jak:
- aktywne listy odbiorców
- LTV
- prawdopodobieństwo zakupu lub rezygnacji
- parametry z user_properties
- urządzenia
- geografia
GA4, BigQuery | Żródła ruchu na poziomie sesji w eksporcie Google Analytics 4 do Google Big Query
SELECT
CONCAT(user_pseudo_id, (select value.int_value from unnest(event_params) where key = 'ga_session_id’)) as session_id,
max((select value.string_value from unnest(event_params) where key = 'campaign’)) as campaign,
max((select value.string_value from unnest(event_params) where key = 'source’)) as source,
max((select value.string_value from unnest(event_params) where key = 'medium’)) as medium
from `table`
group by 1
Do tej pory w tabeli mieliśmy wymiary na poziomie pozyskania użytkownika, w dodatku w okrojonej formie, gdzie mogliśmy skorzystać tylko ze źródła, medium oraz kampanii.


GTM | Google Tag zastępuje Google Analytics 4 Configuration Tag
Czym jest Google Tag?

Więcej informacji o Tagu Google znajdziesz w naszym artykule na ten temat: https://bettersteps.pl/blog/google-tag-zastepuje-google-analytics-4-configuration-tag/